Jumaat, 27 Januari 2012

WELC0ME 2012


SELAMAT TAHUN BARU SEMUA...walaupun terlewat nak wish tetapi masih belum terlambat untuk saya ucapkan..walau apapun berlaku diharap tahun baru ini dap-at memberi seribu satu maanfaat kepada kita semua..tahun baru..azam mesti nak baru...tahun ini juga saya tamat menjadi seorang pelajar setelah 3 tahun 6 bulan bertungkus lumus..bermandi peluh..bertikam lidah..dan berhabis-habisan berjuang untuk belaja..semoga perngorbanan saya membuahkan hasil...sekarang saya jadi suri rumah sekejap dan tanam anggur..insyallah..ada rezeki saya dapatlah kerja...insyallah mudah-mudahan ALLAH SWT memakbulkan doa ibu dan ayah saya yang ingin melihat saya jadi seorang pendidik..persoalan yang sering timbul apabila kawan2 saya mengetahui saya bakal jadi guru..mereka bertanya `boleh ker ko jadi cikgu? macam mane gaya ko ekk bila mengajar dalam kelas`...kalau sepupu2 pula persoalan yang mereka musykil `macam mane lah anak murid ko nak faham apa yang ko ajar?` bunyi macam terus sangat kn?hehehehehhehe..walau apa pun orang nak kata..nak cakap..tue semua haka mereka..bak kata pepatah mulut orang mana boleh tutup....biarlah mereka nak cakap sampai rabak lah mulut janji diri sendiri tahu apa yang berlaku...sekian sahaja coretan kali ini..insyallah nanti kita berjumpa lagi...:-)

Tiada ulasan: