Rabu, 9 November 2011

....demam seminar.....

salam sejahtera everyone......toink..toinkk...pejam celik jatuh tergolek..sedar tak sedar saya dah berada di tahun akhir...alhamduliah...moga2 lepas nie rezeki saya di alam pekerjaan terbentang luas dan dipanjangkanNYA....tapi dalam apa nak habiskan sesi pembelajaran tak sampai beberapa bulan nie..saya perlu menempuhi banyaknya benda..terutama sekali SEMINAR a.k.a RESEARCH.....ADOII..TERG0LEK KEJAP..:-)


SEMINAR oh RESEARCH....sape lah nak tolong saya buat banyak2 nie...perah 0tak cm perah santan kelapa nak buat benda nie...nasib ada seseorang dan teman2 seperjuangan menolong dan membantu...actually lepas praktikal jun lepas..semangat nk belaja pudar seketika...tapi apakah dayanyer perlu jua habiskan...impian orang tua saya...mahu anaknyer menjadi seorang pendidik di masa akan datang...alahai..semoga saya menjadi sebegitu berkat d0a ibubapa saya..AMIN...

DEMAN sekita pabila membuat benda nie..huhuhuhuhu...

Tiada ulasan: