Isnin, 31 Januari 2011

berlalu sudah januari 2011..


hai blogger team!!!!!sedar tak sedar diam tak diam dah sebulan kiter melangkah ke tahun 2011..amacam..byk tak pekara suka duka kowg sebulan nie..bg diri saya da sebulan saya jd student balik..tak sabar tunggu hujung tahun..insyallah saya akan bergelar guru nanti..

s0 far k0lej semua 0keylah..pelajaran?makin lama makin susah..maiin mencabar dan belit2 p0n ada..hihihi..cume ad beberapa subjek kelas tak mula lagi..asggment?
sudah ad..nanti kena buat macro teaching dlu dlm kelas..cuak jgk kan..dpn kwn2 dan lecture..belum dlm kelas dpn pelajar2..hihihi

kawan2?semuanyer bole lah..ad yg nak kawan kiter berkwn lah..mane yg depan baik belakang tak nk wat cm ner..semoga one day dier dapat balasan nyer..saya manusia..mane mampu nak balas ape mereka buat..saya sendiri pun melakukan kesilapan..

keluarga?semua okey..cuma ibu mcm sedih jew..saya tak dapat praktikal di selangor..tak ape ibu..12 minggu jew..
nanti nak mengajar insyallah..saya pilih negeri kelahiran saya ea..ibu doakn yang terbaik untuk saya..diam tak diam ibu dalam cita2 nak pegi haji..semoga impian ibu nak menunaikan fardu haji tercapai..mari kiter diakn yew kwan2..amin...insyallah

kekasih?ermm..sedangkn lidah lagi tergigit..ape pulak teman istimewa kan..sure2 ada lah..semuanyer berpunca dari saya jugak..saya nie degil nak mati..tak fikr org lain..
ape2 pun saya nak dier tahu saya menghargai dirinyer..so far saya dgn dier insyallah bole..lgpn tak jumper selalu pon..belajar is belajar...masing2 mahu bersaing dalam pelajaran..so marilah kiter bersaing secara sihat..kiter lihat antara matematik dan ek0n0mi...siapa yang cemerlnag?hehehehe

s0..now da masuk februari..ape nak wat ea???

1 ulasan:

"Papita" berkata...

ape pown saye tetap sayang awak..