Khamis, 13 Januari 2011

2011..new year new life new feel


WELC0ME 2011... walaupun terlewat tapi still b0leh wish lagi (erin mmg begitu)
pejam celik pejam celik dah bertambah umur kiter..
mulalah s0alan cepuemas akan kedegaran..sudah berseiakah erin??????????
tak sangak masa cepat berlalu..ibarat tiupan angin jew...
tahun ini merupakan tahun akhir ak bergelar mahasiswa..insyallah...
besar kemungkinan ingin juga sambung ke peringkat seterusnyer..mungkin satu hari nanti..insyallah..tahun ini banyak pekara perlu di AZAMKAN lah..(k0n0n2 lah)insyallah kalau ALLAH SWT bagi rezeki lebih..kesempatan untuk merealisasikannyer..

perjalanan hidup?still macam biasa..ad suke ad duka ad gelak tawa..
famili?macam tahun2 sudah..ibu sibuk nak pegi mekah...aku tak berapa sokong untuk beliau pegi tahun ini..kerana masing2 belum matang lagi..lebih2 lagi yang bongsu..entah nak jadi ape..tapi kalau ibu dah masuk pasal ajal maut..time sihat2 nie tak pegi d0sa..siapa aku nak nasihat...biarkan jew lah...lagipun ak belum habis blaja lagi masa itu...pening....

BFF??s0 far my 10 GEWDIK ...will be okey...ad yang plan nak kawen..tunang..ad plan nak c0ntinue study..ad juga plan nak memulakan perhubungan yang serius...0ssspppppp...s0 i will y0u all g00d luck and all the besh...i l0ve you gurlz...

teman2 dan sahabat???masih lagi tahap yang tak membanggakan..ada yang tak mahu ngaku kalah..ngaku kesilapan..ak sayang dowg tapi entahlah mungkin btul cakap salah seorang daripada mereka dulu lain erin..sekrang lain...masa dah berubah..s0 ak kna h0rmati keputusan d0wg..kata teman2 lain sabar jewlah..ya,ak mesti kena sabar..sabar sampai tahap aku b0le sabar..kdg2 terfikir ak kew sahabat yang tak bersyukur?aku kew bkn sahabat yang baik kepada dowg?dowg baik sangat kew?mungkin c0z d0wg lebih bagus dari aku...aku ini bnyk kekurangn..ak tak macam d0wg...tapi ak bersyukur kerana aku menjadi diri aku...


walau ape2 pun aku berharap tahun 2011 ini membawa seribu satu kebaikan kegembiraan dan kenikmatan hidup aku baik di dunia dan akhirat berbanding tahun2 yang lepas..

Tiada ulasan: